آلیاسیس یکی از شرکتهای فعال صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ارائهدهنده راهکارهای متناسب با چالشهای موجود در این حوزه است. این شرکت که با حدود 15 سال سابقه، عنوان هفدهمین شرکت برتر ICT ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی را کسب کرده، ارائه خدماتی مانند مشاوره، طراحی، تأمین، پیادهسازی، پشتیبانی، آموزش و خدمات پس از فروش در زیرساختهای مراکز داده و شبکههای رایانهای را در دستور کار دارد. حالا آلیاسیس از ریبرندینگ و بازتعریف مأموریتهایش بعد از هشت سال خبر داده است.
بنا بر اعلام این شرکت، بازتعریف مأموریت و چشمانداز آلیاسیس از اصلیترین علتهای ریبرندینگ بوده است. سادگی، نوآوری، جهانشمولی و راهکارمحوری رویکرد این ریبرندینگ است که میتوان آثار آن را در لوگوی جدید شرکت هم مشاهده کرد.
به گزارش روابط عمومی آلیاسیس ، این مجموعه ارتباط در فضای کسبوکارهای ICT مسیری ساختارشکن برای برند خود متصور شده و برخلاف جریان بحرانهای اقتصادی و فناوری کشور، استراتژی توسعه را پیش گرفته است: «برندینگ موضوعی نه مربوط به دیروز و امروز که مربوط به آینده است و تصور میکنیم هیچ چیز مانع نوآوری ما نخواهد شد. برند آلیاسیس برندی کاملاً بیدار و روبهجلو است و امسال باید منتظر سرویسهای جدید و تغییرات اساسی در آن باشیم.»
به گزارش روابط عمومی آلیاسیس، این مجموعه ارتباط در فضای کسبوکارهای ICT مسیری ساختارشکن برای برند خود متصور شده و برخلاف جریان بحرانهای اقتصادی و فناوری کشور، استراتژی توسعه را پیش گرفته است: «برندینگ موضوعی نه مربوط به دیروز و امروز که مربوط به آینده است و تصور میکنیم هیچ چیز مانع نوآوری ما نخواهد شد. برند آلیاسیس برندی کاملاً بیدار و روبهجلو است و امسال باید منتظر سرویسهای جدید و تغییرات اساسی در آن باشیم.»

به گزارش روابط عمومی آلیاسیس، این مجموعه ارتباط در فضای کسبوکارهای ICT مسیری ساختارشکن برای برند خود متصور شده و برخلاف جریان بحرانهای اقتصادی و فناوری کشور، استراتژی توسعه را پیش گرفته است: «برندینگ موضوعی نه مربوط به دیروز و امروز که مربوط به آینده است و تصور میکنیم هیچ چیز مانع نوآوری ما نخواهد شد. برند آلیاسیس برندی کاملاً بیدار و روبهجلو است و امسال باید منتظر سرویسهای جدید و تغییرات اساسی در آن باشیم.»
آخرین دیدگاهها