در جهان پرسرعت و هوشمند حال حاضر، وجود کسبوکارهای دیجیتالی و استفاده از ابزارهای فناورانه در پیشبرد امور، دیگر یک پدیده دور از ذهن نیست؛ بلکه موضوعی است که راه خود را به تمامی حوزهها و صنایع باز کرده و در مسیر تکامل است. در کنار دیجیتالیشدن و توسعه سازمانها، کارمندان هم چارهای جز همسو شدن با شرایط و حرکت در مسیر تحول دیجیتال ندارند. در چنین شرایطی مدیران باید توجه داشته باشند که برای کنترل این تغییرات از راهکارهایی هوشمندانه و هدفمند استفاده کنند تا بالاترین میزان بازدهی را دریافت کنند. راهکارهای دیجیتالیشدن انواع مختلف و متنوعی دارند و متناسب با گستره کسبوکار و اهداف سازمانها قابل انتخاب هستند. راهکارهای سازمانی ایرانسل یکی از ارائهدهندگان این خدمات است که با بهکارگیری دانش بومی، تجربه و نگرش خلاق، به راهبری و مدیریت هرچه آسانتر کسبوکارها کمک میکند. اما این خدمات شامل چه مواردیاند؟ به کمک چه کسبوکارهایی میآیند و برای رفع چه چالشهایی مناسب هستند؟
فرقی نمیکند صاحب کسبوکاری در صنعت گردشگری باشید یا مشغول کار در صنعت فولاد و معدن؛ قرارگیری در مسیر تحول دیجیتال و بهرهمندی از راهکارهای هوشمند، مسئلهای است که برای هر صنعتی واجب است. بررسی و انتخاب سازمان ارائهدهنده راهکارهای مناسب، موضوعی است که قبل از دیجیتالیشدن باید در نظر گرفته شود. راهکارهای سازمانی ایرانسل، مجموعهای است که با رویکرد هوشمندسازی کسبوکارها به ارائه خدمات میپردازد که این خدمات، در عین اثربخشی، چشمگیر، ساده و مقرونبهصرفه هستند.
از جمله راهکارهای سازمانی ارائهشده توسط ایرانسل میتوان به ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، ارتباطات یکپارچهسازمانی، خدمات ابری، اینترنت اشیا و خدمات دیجیتال اشاره کرد که کسبوکارهای بزرگی مانند شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بهپرداخت ملت، بیمارستان مسیح دانشوری، فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش، سازمان فاوا و… تجربه موفقی در استفاده از آنها دارند. در ادامه راهکارهای سازمانی ایرانسل به تفکیک عنوان شده است.
آخرین دیدگاهها